Leii grei

Într-un mod destul de clar nu mă refer la bani. Mă refer la faptul că între 19-25 iunie 2011, la Cannes va avea loc ediția 2011 a celui mai tare festival de publicitate din lume, Cannes Lions. Practic toată crema advertisingului va fi prezentă acolo. De la noi din câte am văzut nu o să fie prezentă foarte multă lume, dar sper să existe vreo campanie, outdoor sau măcar un spot radio intrat în competiție.

Acum cea mai mare vâlvă se face în jurul predicțiilor pentru cea mai așteptată gală de decernare a premiilor: Film Lions. Adică tot ceea ce înseamnă spot-uri TV sau online. Cam fiecare publicitar vrea să câștige un Leu, mai ales dacă premiul îi este acordat la secțiunea Film.

Acum The Gunn Report a dat startul la Cannes Lions Sweeptstakes, o competiție bazată pe ghicitul câștigătorilor Leilor la categoria Film (Bronz, Silver, Gold și Grand Prix). Lista cu cele 20 de spoturi intrate în concurs o găsiți aici. Predicțiile mele le găsiți mai jos.

Pentru Grand Prix, spot-ul creat de Deutsch pentru Volkswagen (The Force) și cel creat de Wieden+Kennedy pentru Nike (Write the future) sunt favoritele mele. La fel și pentru Gold. Dacă nu va fi unul, sigur premiul îl va lua celălalt.

[youtube dBZtHAVvslQ]

[youtube R55e-uHQna0]

Cât despre Silver și Bronz Lion mă gândesc că spot-ul celor de la Droga5 pentru Puma (Social: After Hours Athlete) s-ar putea bate cu spot-ul făcut de BBDO pentru Carlton (Slo Mo). În rest nu văd cine s-ar mai putea bate pentru premii. Spot-urile sunt nice, dar unele pur și simplu nu mă încântă să le iau în calcul pentru un Bronz. Poate la anul.

[youtube CoxCF1xZ7Pk]

[youtube pRDcbPAe2g4]

Cam acestea sunt predicțiile mele pentru festivalul din acest an. Voi, vreo predicție ceva?

10 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *