Spamerul si refinantarea

Când ești în căutare de inspirație pentru scris, dai peste tot felul de prostii într-o mică sau mare măsură. Bine, eu unul, nu le consider prostii atunci când îmi oferă acel punct de pornire pentru o nouă postare. Care, de data aceasta, încearcă să fie puțin mai funny decât primul post.

“Și ăla mare apasă play, și dăi credite întruna. Engleză frate. Începe spam, spam, spam. Ciudată campanie, asta cu umbrele. Noroc cu Analytics, alea adevărate. Credea că-i iese seo spam-ul. Dar la finalul campaniei ce să vezi? Ăla mare cu play, de avea linkul pe tricou, îl știi. Era Blogatu mă.

I-am zis, băi ce-i cu atâtea credite la bănci? Crezi că îți acoperă ele seo spam-ul pe care îl faci? El nimic, Batman, Batman.

Dacă te-ai săturat de atâta spam și vrei să ajungi un blogger serios, e simplu să îți iei un credit de refinanțare…”

Cu: costuri de analiză a dosarului zero, costuri de transfer zero (banca îți suportă toate taxele notariale), asigurarea gratuită a blogului (mă rog a imobilului dar în contextul de față “blogului” este mai indicat) – depinde de tipul creditului ales, ai posibilitatea de a lăsa transferul creditului de la o bancă la cealaltă pe mână băncii la care aplici pentru refinanțare sau alte operațiuni (fără drumuri inutile și bătai de cap) și multe alte avantaje.

Deci până la urmă de ce nu ar aplica blogger-ul la o refinanțare? Așa își mai îngrijește și blogul, plătește dările către celelalte bănci, mai cumpăra vreo două-trei domenii unde să mai experimenteze chestii și îi mai rămăn și ceva bani. Fără riscul de a-l sălta cămătarii sau să i se pună sechestru pe bunurile personale.

Prima parte a post-ului este un pamflet care spune povestea campaniei “Campanie”, organizată de Blogal Initiative și susținută de Revista Biz și BCR. Orice altă discuție legată de asemănarea cu anumite personaje nu face obiectul acestei postări iar comentariile pe lângă subiect nu sunt necesare.

10 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *