Pepsi a dat-o in bara. Din nou.

Când văd o campanie bazată pe vânzări îmi vine imediat în minte că trebuie să existe o poveste în spatele promovării. Zilele trecute mi-a sărit în ochi ultima campanie de la Pepsi. Iarăși promoții la Pepsi, nu?

Se pare că da și din ce văd Pepsi încearcă să se arunce într-o luptă de durată cu Coca – Cola, dar sincer să fiu, nu știu dacă au resursele necesare pentru a câștiga. Nu pentru că agenția nu ar fi capabilă să facă lucruri mari (vezi campania Retro) ci pentru că uneori clientul are un dar foarte dezvoltat de a o da în bară cu endorserii unei campanii. Și pentru mine asta înseamnă moartea pasiunii. Să nu ai habar să-ți alegi endorser-ul.

Poate unii cred că asta e numai vina clientului sau poate pentru unii clientul e prost, dar am început să cred că oricât de buni ar fi unii oameni din publicitate și oricât de mult și-ar educa clientul tot același deznodământ ar ieși. Problema prin .ro este că unii nu știu să-și educe clienții. Așa ajungem să avem campanii endorsate de Inna. Și nu m-ar mira să ajungem să avem în alte campanii endorseri precum Connect-R.

Graffiti BDDo e o agenție tare, dar spot-ul făcut de ei pentru Pepsi este lipsit de scânteia aceea care i-ar da un plus de autenticitate și poate o vânzare în plus. Îi lipsește povestea aceea care l-ar convinge pe consumatorul de Pepsi să cumpere în continuare produsul.

Da, spot-ul e drăguț dar la o vizionare atentă se vede clar multitudinea de efecte special create în After Effects și filmul editat la greu în Premiere Pro. Să fii vrut clientul pe Inna ca endorser atât de mult încât spot-ul să fie filmat cu buget zero? Și eventual Inna filmată pe un green screen și aruncată apoi în peisaj? Nu de alta, dar pur și simplu așa îmi pare făcut spot-ul.

Eu vă las să vizionați spot-ul, poate aveți o altă parere față de a mea.

[youtube L3KvUG6WiQw]

10 years ago

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *