Alo, domnu, v-ați uitat roll-up-ul!

Mergem cu toții pe la evenimente, corect? Și evident că mereu vedem celebrele roll-up-uri. Sau mii de flyere împărțite la eveniment și câteva personaje care fac sampling. Toate astea înseamnă publicitate pentru firmele care își aduc aportul la eveniment. Publicitate care contează pentru fiecare în parte. Adică BTL*.

Înseamnă un plus de vânzări, buzz și ceva networking pe lângă. Totuși, ce se întâmplă după eveniment?

Am fost la foarte multe eveniment încât am descoperit un model care se întâmplă de fiecare dată. Majoritatea celor invitați își lasă bannerele de izbeliște după evenimente pentru că de obicei le este greu să le care ori lenea de a mai lua ceva înapoi cu ei este prea mare. Nu prea înțeleg de ce ți-ai lăsa însemnele companiei în locul de desfășurare. Ok, nu zic că organizatorii ar fi incompetenti și nu ar putea să care 2,3,4 roll-up-uri dar să le lași 10-15 pe mână și alte câteva materiale promoționale mi se pare o lipsă de bun simț din partea celor care le aduc.

Adică tu îți promovezi acolo firma dar poate mai ai nevoie de materiale și la următorul eveniment. Nu te gândești puțin că identitatea aceea e la fel de importantă ca buletinul pe care îl ții în portofel sau în geantă. Poate evenimentul se termină târziu noapte și organizatorii nu au posibilitatea să care orice rămâne în urmă. Poate, poate, poate…..

Poate data viitoate oamenii o să se gândească să-și mai aducă pe cineva în plus la eveniment care să se ocupe exact de chestiile astea de publicitate. Pentru că așa mi se pare mie că e logic și pentru organizator cât și pentru invitat.

Parcă totul ar părea mai ușor așa.

*Explicația a ceea ce înseamnă BTL o găsiți aici.

10 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *