Skittles și mirajul curcubeului

Să vă zic sunt fan Skittles? Bine, nu pe facebook ci în general. Mi-au plăcut mai mereu abordările Skittles de a-și aduce consumatorii cât mai aproape și eventual de a-i fideliza. Dar cel mai tare îmi place că oamenii din spatele reclamelor știu exact ce vrea target-ul pe care produsul îl țintește și că nu schimbă o rețetă de succes prea des.

De asta, campania “Experience the Rainbow, Taste the Rainbow” este una dintre cele mai tari campanii pe care am văzut-o. Nu caracterul șocant al spoturilor o scoate în evidență, ci mai mult de atât, simplitatea ideii prin care fiecare spot este conceput. Avem în primă instanță blenderul nebun, pe care consumatorul fidel de Skittles nu-l poate da afară din casă oricât de mult ar încerca.

Apoi intră în acțiune pumnii încleștati, cu cei doi tipi ferm convinși că vor scăpa de acolo dacă se folosesc de o pungă gigantică de Skittles. Morala: oricât ar încerca să se elibereze tot prinși rămân. Mai bine ar savura o pungă de bomboane. Iar ceea ce pentru unii înseamnă clișeu și caracter șocant, pentru mine înseamnă o idee bună, pusă în practică nu pentru caracterul ei șocant ci pentru a scoate în evidență comicul de situație și replicile hilare dintre actori.  Asta se întâmplă într-un spot scos recent numit “Newlyweds“.

Sigur că există și o doză foarte mare de “asa ceva nu se pune pe tv” dar când faci astfel de spot-uri sunt 2 abordări posibile: viral NSFW sau spot TV serios. Agenția care se ocupă de Skittles clar excelează în ambele părți și nu cred că am văzut vreo campanie publicitară care să iasă prost.

Pe lângă asta, se adaugă și porția necesară de digital (o pagină de facebook, un canal de youtube destul de populat, un cont de twitter updatat zilnic) cu mult UGC și un site simplist care păstrează filozofia curcubeului.

Și dintr-o dată publicitatea devine fun cu un brand ca Skittles care îți poate asigura porția zilnică de râs și zahăr.

10 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *