Predicții de Webstock

Mai este aproape o săptămână până la Webstock, dar cum nebunia de a ajunge la eveniment se evaporă pe zi ce trece și oamenii își văd în inbox invitația la eveniment rămâne doar misterul câștigătorilor de la Webstock Awards. Cum sunt vreo 12 premii în joc, bătălia pentru unele categorii este destul de acerbă. Zic eu. Evident am și eu câteva predicții de făcut, favoriți de numit și câțiva wannabes care ar putea câștiga.

La Publishing merg ori pe Comunitate Foto ori pe Portal HR. REconcept este încă un proiect nou lansat de câteva săptămâni și nu l-aș vede pe primele 3 locuri. Surpriza ar veni totuși de la gașca CuPluta.ro. Trecând în tabăra Utility singurul proiect care iese în evidența și îl consider favorit este Zero la Mie.

Trec vertiginos în cantonamentul Viral și descopăr potențialii câștigători. Ok, Odyssey are 3 proiecte înscrise din care unul singur îl consider viral (Efix – Concert la injectoare), iLeo cu Nefiltrată vs Fresh și varianta cu Hitler și BAC-ul. Outsideri ar fi oamenii cu video-urile pentru campania #refinantare, dar cine știe de unde sare iepurele.  Eu cred că Efix o să ia premiul la Viral.  La Social Networking ramân la părerea că Avon Connects i-a marele premiu.

Hmm, User generated content. Îmi place Bucharest by Hand și sper să câștige. Oricum alternativele ar fi: Trimite un bravo și Definește Gadgetul. La Audio&Video rămân Robotzi.

La Blogging Campaigns, “fără cuvinte. fără detalii.” Redescoperă România câștigă detașat. Ar intra în discuție și Refinanțare BCR, Tnuva Hunger Management și Cinema LG. Când vine vorba de proiecte speciale aproape toate mi-au plăcut. Fie că avem Drumul Mingii, Expediția Verde sau Primul Salariu, toate sunt campanii mișto care mi-au plăcut.

Traversând alea social media către perimetrul Facebook, avem categoria de aplicații unde sunt extrem de multe și nu aș putea da un favorit clar. Probabil doar Facebook în 2015, Harta Crăciunului și Dezlanțuie petrecerea cu cea mai nebună poză sunt aplicațiile care mi-au făcut cu ochiul în ultima perioadă. Aruncând zarurile către paginile de facebook eu zic că o să câștige pagina de facebook a BCR asta prin prisma faptului că e updatată constant și plină de aplicații creative. Deși, pagina oficială a Petrom putea să fie și ea în cursă.

În sfârșit am ajuns la ultimele 2 categorii din concurs, cea de Mobile Apps unde-mi pun banii pe aplicația Redescoperă România și categoria Others unde îmi pun banii pe Mailul lui Moș Crăciun și pe WhacktheAgency.

Bine chestiile astea sunt predicțiile mele bazate pe lucrurile văzute în ultimul an în online-ul românesc. Acum cine știe cum se jurizează și care cum primește premiile. Acum nu pot să nu urez tradiționalul “Break a leg” tuturor participanților și să ne vedem cu bine la gală.

Și acum să mă lăsați în pace să bat agenția.

10 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *