Rebrandingul Profi. Advertising hell.

Ieri Claudiu Ciobanu scria de pe Retail FMGC de închiderea magazinelor Profi pentru o zi și de rebrandingul firmei. Astăzi, am prins un status ciudat la Carmen Albișteanu pe facebook legat de advertising și din pură admirație și curiozitate față de domeniu am deschis video-ul atașat statusului. Am văzut spot-ul de mai jos, primul din campania de rebranding a Profi.

Pot zice că nu îmi place deloc. Acum vorbind cât se poate de serios nu faci pentru un lanț de magazine de retail o așa reclamă. Nu prea înțeleg ce a vrut să demonstreze copywriterul în spot-ul ăsta dar funny nu a fost deloc. Nu pot să cred că ai asocia imaginea unui magazin de retail cu o înmormântare. Înțeleg că Profi se axează pe prețuri mici, dar oamenii care au creat povestea din spate nu s-au gândit că spot-ul respectiv ar putea da chix și campania ar fi un fail total?

Încă ceva. Care director de creație a aprobat storyboard-ul respectiv? Și cine a vândut clientului gogoașă asta.

Mie unul nu-mi place deloc spot-ul și nu aș cumpăra deloc din Profi din cauza unei asemenea reclame. M-aș îndrepta către alt supermarket în mod sigur. Sunt curios dacă ține schema cu publicitate negativă și lumea va cumpăra din Profi. Că sigur mulți vor înjura brandul când reclama asta va ieși pe TV. Ori CNA-ul o va interzice.

Voi ce părere aveți de rebrandingul firmei?

10 years ago

4 Comments

  1. imediat dupa revolutie a aparut o reclama…la televizoarele Felix, daca nu ma insel (“V-am prins, vrajitoarelor! Ssst! Felix!)…pentru mine, era o mostra de top prostie si prost gust…dar deh, eram si noi in primele noastre incercari de advertising.

    ceea ce au facut baietii astia cu aceasta campanie reprezinta de departe o ridicare completa de stafeta catre cea mai dobitoaca idee si punere in practica pentru o campanie TV. De la primul rand scris, si pana la ultimul cadru filmat. Cretin! Imi pare rau sa aud ca headvertising s-a ocupat de ea, in trecut au avut campanii inteligente. O fi de la inghet…

    Pot sa gust o reclama care merge un pic intr-o directie similara (vezi legendarul “Tu nimic, Batman! Batman!”), dar acest spot este absolut…cretin. Sorry, ma repet…deh…m-a atins spotul…m-am cretinizat si eu un pic…
    nu e vorba de lipsa de umor…nu e vorba de obtuzitatea mea…pur si simplu pare nascut din ideea unui copil (a little “slow”) de 10 ani si filmat intr-un depozit. Oh…well…recordurile sunt facute pt a fi daramate…sper din toata inima sa nu apara ever un spot care sa-l darame pe asta in prostie…

    1. Nu îmi sunt foarte cunoscute reclamele de dinainte de anii 2000 să zicem, dar în piața românească am văzut diverse spot-uri care pot concura cam la același nivel cu spot-ul celor de la Profi. Și eu m-am mirat să aud că Headvertising s-a ocupat de reclamă și m-am mirat la fel de mult să aud că au încercat să scoată un viral. Totuși nu cred că în actualul mers al lucrurilor ai putea scoate un viral având ca temă o înmormântare. Pentru orice produs ar fi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *