De-a joaca pe Facebook

De vreo 2-3 săptămâni încoace mă tot joc într-una cu aplicații de Facebook. Unele faine, altele mai puțin faine. Depinde și ce funcționalități oferă utilizatorului și de modul în care brandul vrea ca utilizatorul să interacționeze cu aplicația sa.

Multe dinte aplicații sunt condiționate de apăsarea butonului “Like”. Nu zic că nu ar fi neapărat un lucru rău (mai ales în cazul în care se desfășoară un concurs cu premii substanțiale) dar, totuși nu-mi place să fiu constrâns de un brand anume să-l plac. Poate vreau doar să folosesc aplicația și atât.

De asta îmi și țin numărul paginilor de branduri la care sunt fan la o limită de bun simț. Când vine vorba de aplicații de Facebook, nu mă pot abține dar mi-aș dori să nu fiu constrâns de un buton. Aplicațiile cu care m-am jucat într-o ordine total aleatorie sunt:

Ciuc-Dezbatere – O aplicație de Facebook creată pentru ultima campanie de la Ciuc, care susținea sus și tare că berea se bea doar pentru gust. În urma dezbaterii organizate acum 2 săptămâni în The Floor, a câștigat Gustul (pe blat), deși echipa Pentru că pot a adus câteva argumente solide în această bătălie.  Etapele dezbaterii și deznodământul oficial îl găsiți pe canalul oficial de Youtube al celor de la Ciuc Premium.

Descoperă IE9 – una din aplicațiile dedicate familiarizării utilizatorilor Windows cu ultima variantă a browserului default din Windows. Momentan, Internet Explorer a ajuns la varianta cu numărul 9 și are câteva funcționalități destul de competitive și poate la un moment dat o să se bată de la egal la egal cu Firefox și Chrome. Apropo, sunt și premii în joc.

Absolut Cover Photos – una din aplicațiile faine și creative. Un fel de KLM tile, dar care îți creează imagini pentru cover-ul profilului tău de Facebook.  Ar fi fost puțin mai mișto dacă puteai să-ți customizezi tu imaginea pentru cover din câteva obiecte selectate by default. Aici găsiți cele 2 cover-uri pe care le-am creat.

Heineken Most Dateble Bloggers – altă aplicație făcută pentru o campanie pe social media la bere.  Mișto designul aplicației, însă campania nu mi-a lăsat o impresie prea bună. Mecanismul ar fi fost ok dacă erau implicate alte criterii de votare și evident campania să fii fost mai bine targetată. Despre astă găsiți pe larg la Hoinaru.

 Autovot 2012 – Aplicația creată de Automarket pentru concursul prin care cititorii își puteau alege mașina anului în România. În primele zile de la lansare au existat ceva probleme cu aplicația dar au fost rezolvate. Pot să vă zic că perioada de votare s-a încheiat la începutul acestei săptămâni iar gala de premiere are loc pe 16 Februarie. Abia aștept să văd ce mașina o să iasă Mașina Anului din partea publicului și care dintre mașinile votate de bloggeri vor câștiga la concursul pentru bloggeri.

Zonga – De fapt e o aplicație de Facebook și nu e o aplicație. Este varianta pentru oamenii care nu se pot dezlipi de Facebook, dar în esență are aceeași interfață și funcționalități ca varianta standard pentru web. O să revin cu detalii asupra funcționării serviciului în curând.

Bitdefender Relationship Scanner – E februarie, luna iubirii și Bitdefender vin în ajutorul îndrăgostiților cu o aplicație drăguță care le scanează virușii din relație. Îți alegi motivele pentru care crezi că relația dintre voi scârțâie, introduci adresa de email a iubitului, prietenului, prietenei sau a unei amice (amic), aștepți să își aleagă și el/ea motivele apoi totul trece printr-un scanner și primești un mail drăguț cu virușii relației voastre. Aplicație fain designuită așa pentru sezonul acesta al iubirii.

Acum să vă văd pe voi. Ce aplicații din ultima perioadă de pe facebook v-au plăcut. Fie ele din campanii sau nu. Și pe care  le recomandați să le încerc? Asta dacă încă mai merg.

10 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *