Comfort și poveștile copilăriei

Toată lumea își amintește de povestea cu Scufița Roșie? Sau de aventurile lui Luke/Anakin Skywalker ori de lecțiile de istorie despre Al Doilea Război Mondial (cică se scriu cu majuscule pentru că e un nume important) și atacurile Germaniei lui Hitler asupra celorlalte națiuni. Sigur că vă amintiți.

Ce este fain, e că branch-ul Ogilvy din India a făcut o campanie în print, pentru Comfort, un balsam din portofoliul Unilever, legată de aceste povești.

De fapt campania se axează pe antiteza dintre personajele bune și cele rele din aceste povești și cum balsamul scoate orice fel de pată transformând un Darth Vader în Luke Skywalker. Bine, în mare parte asta e și o metodă faină de a ilustra o campanie, cu 3 vizualuri ilustrate foarte bine.

Asta nu înseamnă că oamenii vor cumpăra mai mult balsam după ce vor vedea print-uri sau că market share-ul pe care îl are Comfort va exploda. E doar o abordare creativă care a fost aprobată de client și transformată într-o campanie.

Mai jos puteți vedea și cele 3 print-uri din campanie.

9 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *