Cannes Lions – ziua întâi

Înarmat cu o aplicație de Android, internet și trezit de dimineață din anumite motive, mi-am început ziua căutând informații despre prima zi de la Cannes Lions.

Urmărind feed-ul de twitter (apropo hashtag-ul este #CannesLions – dar streamul merge atât de repede încât nu ai posibilitatea fizică să citești tot) am dat peste ziarul oficial al festivalului – se distribuie zilnic și are o tonă de informații utile despre shortlist-uri, premii decernate în ziua respectivă, cum să te descurci la Cannes Lions și se găsesc și câte articole articole bune.

Găsiți ziarul Lions Daily, aici pe Issuu și e disponibil pentru download. Doar trebuie să vă conectați cu contul de facebook pentru a-l putea descărca. Și au și site unde se poate citi una alta.

Tot azi s-au afișat shortlist-urile pentru categoriile Direct Lions și Promo&Activation Lions. România a trecut mai departe la Direct Lions cu campania “Românii sunt deștepți” de la McCann Erickson Bucharest la “Best low budget campaign” și la “Best Integrated campaign led by direct marketing” iar la “Flat Mailing”, campania “Plant the Bill” de la Saatchi&Saatchi Bucharest merge mai departe către premii.

Descarcă revista zilnică de la Cannes Lions

 

 

 

 

Gala pentru Direct Lions și Promo&Activation Lions și PR Lions se desfășoară pe 18 iunie, la ora 19:30 (CET). 20:30 în România iar mâine dimineață se anunță shortlist-urile pentru Creative Effectiveness Lions, Media Lions, Mobile Lions, Outdoor Lions, PR Lions și Press Lions.

Bonus:

Prima parte a seminarului Facebook de la Cannes Lions 2011, Social By design. Partea a doua și a treia le găsiți aici și aici.

10 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *