Cannes Lions – ziua a patra

În ziua a patra de la Cannes Lions au fost decernate premiile de la Cyber, Press, Radio și Design Lions plus premiul pentru Media Person of the Year, care în 2012 a mers la fondatorul Twitter-ului, Jack Dorsey.

Grand Prix-urile de la Cannes Lions s-au dat în următoarea ordine: 2 la Cyber Lions, unul pentru R\GA și campania “Nike+ FuelBand” o campanie foarte mișto pe digital după părerea mea celălalt Grand Prix mergând la Volontaire Sweden pentru campania “Curators of Sweden” (și încă mă gândesc cât de mișto ar putea fi o campanie ca asta în .RO, dacă societatea în general ar fi altfel).

La Press Lions a câștigat Grand Prix-ul campania “Unhate” făcută de 72ANDSunny pentru United Colors Of Benetton (o campanie cu o idee foarte tare, execuții foarte mișto, dar foarte controversată). La Radio Lions a câștigat o campanie făcută de Talent Sao Paolo “Repellent Radio” un spot radio care difuza spot-uri cu o frecvență de 15 Khz pentru a îndepărta țânțarii iar Grand Prix-ul de la Design Lions a mers la ServicePlan Munich pentru campania “THE SOLAR ANNUAL REPORT 2011“, primul raport ecologic care își activa conținutul în funcție de lumina solară. (când am văzut prima dată case study-ul m-am gândit direct la chestia asta fosforescentă primită de la REConcept, care se activa doar la lumina unui bec)

Concluzia: Idei avem. Și noi și ei. Totul depinde de cum ne promovăm, de cum facem case study-ul pentru Cannes Lions și desigur de jurizare. Că tot vorbeam de twitter, îmi pare tare rău că nu am urmărit cu atât de mare atenție stream-ul zilele astea și că n-am apucat să împart și ceva  quote-uri și hint-uri de la seminariile Cannes Lions.

Plus că îmi pare rău că nu sunt acolo să aflu și să ascult speech-urile atâtor oameni tari. Mă oftic că nu am avut cum să vă seminarul celor de la Twitter, seminarul cu Nadia, și multe alte lucruri care probabil mi-ar fi oferit experiențe noi și aparte. Well, better luck nex time.

Și cum sharing is caring, azi vă dau porție dublă de Daily Lions. Cel de miercuri și joi. Asta pentru că în cel de joi apar toți câștigătorii categoriilor menționate anterior iar în cel de miercuri cele din ziua de marți. Și shorlist-uri pentru ultima gală avem de abia vineri. Să văd ce bonus ofer azi.

Descarcă revista zilnică de la Cannes Lions. Numărul de miercuri.
Descarcă revista zilnică de la Cannes Lions. Numărul de joi.

10 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *