Poftiți domnilor! Tot aurul de la Cannes Lions

Știu că a trecut aproape o săptămână de când s-a terminat festivalul de publicitate de la Cannes, că n-am mai scris nimic toată săptămână și nu știu, dar într-un fel dator să fac un wrap-up de la Cannes Lions, asta pentru mine și pentru cei -50 de unici pe zi pe care îi am.

Sincer nici eu nu știu cum am reușit să fiu conectat aproape zilnic la tot buzz-ul Cannes Lions, dar într-un fel sunt fericit că am reușit să înțeleg cumva cultura care se învârte în jurul festivalului și pe oamenii care stăteau permanent conectați la orice se întâmpla acolo.

În mare parte am fost atent doar la premii, campanii, ce agenții și ce oameni ies în față acolo. Alta ar fi fost treaba dacă eram direct conectat la fața locului. Poate că la anul, în 2014 sau în 2015 să pot face cumva să ajung la festival. Știu că e de muncă și implică o tonă de costuri dar sunt prea prins cu microbul advertising-ului ca să nu ajung măcar odată la Cannes Lions.

Și credeți-mă când vă spun că a sta conectat la feed de twitter de pe Cannes Lions e la fel de obositor ca plimbatul dintr-o parte în alta la festival. Se dau tweet-uri în draci și e foarte greu să pricepi cine ce premii a luat, în situația în care la fiecare secundă îți săreau în față între 20-30 de tweet-uri noi dintre care cel puțin jumătate erau retweet-uri.

Cel puțin anul acesta am prins multe campanii câștigătoare care m-au încântat dar am prins și multe pe care nu le vedeam în față, unele prea seci, alte scoase mult din context. Ca să nu o mai lungesc atât de mult, vă las cu Grand Prix-urile de anul acesta de la Cannes Lions.

Branded Content&Entertainment LionsCultivate Campaign (Creative Artists Agency, brand: Chipotle)

Creative Effectiveness Lions Axe “Excite” – Returning to universal truths (BBH London, brand: AXE)

Cyber LionsNike+ Fuel Band (R/GA New York, brand: Nike+) și Curators of Sweden (Volontaire, brand: Sweden)

Design LionsThe Annual Solar Report 2011 (Service Plan Munchen, brand: Austria solar)

Direct LionsSmall Business gets an official day (Crispin Porter+Bogusky, brand: American Express)

Film Craft LionsThe Bear (BETC Paris, brand: Canal +)

Film LionsBack to the Start (Creative Artists Agency, brand: Chipotle)

GP For Good LionsHelp I want to save a life (Droga5 NY, brand: Bandages)

Media LionsGoogle Search Voice (OMD London, brand: Google)

Mobile LionsHilltop RE-imagined for Coca Cola (Grow Interactive, brand: Google&Coca-Cola)

Outdoor Lions#CokeHands (Ogilvy Shanghai, brand: Coca-Cola) și Invisible Drive (Jung Von Matt Hamburg, brand: Daimler Chrysler)

PR LionsMost Popular Song (JWT Puerto Rico, brand: Banco Popular)

Press LionsUnhate (Fabrica Treviso/72andSunny, brand: United Colors of Bennetton)

Promo&Activation Lions – Small Business gets an official day (Crispin Porter+Bogusky, brand: American Express)

Radio Lions – Reppelent Radio (Talent Sao Paolo, brand: Go outside Magazine)

Titanium&Integrated Lions – Nike+ Fuel Band (R/GA New York, brand: Nike+)

9 years ago

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *